Ben de 14 haftalık hamileyim ve artık bitsin bu zulüm diye dua ediyorum 😅 Hem hemen bebeğe kavuşmak istiyorum hem de sürünmekten beter oldum. Mide bulantısı, kusma, hastanelik olma, kilo kaybı, iştah yok. Şimdi bulantılarım azaldı biraz yemeye başladım şimdide de bir kalça ağrısı başladı. 10 dk ayakta dursam topallatıyor resmen özellikle merdiven inip çıkarken. Nerede bu hamileliğin güzel yanları ben hiç göremedim 😭