ilaydaaydar707 ev hanımı değilim aslında. Mali müşavir adayıyım. Gebeliğim sıkıntılı geçeceği için işi bırakıp ders çalışmaya başladım sınavlar için. İlk gebeliğim de çok kanama vs olmuştu. Bundada öyle olacak diye korktum. Şekerim çok arttı zaten insülin kullanıyorum. Gebeligimin başından bu yana. Şekeride gebe olmadan önce öğrenmiştim. Aslında gebelik bana bi nebze tatil gibi geldi. İlkine göre biraz daha hafif geçiriyorum en azından kanamam olmadı şükür. Ama yaş ilerledikçe zorlaşıyor sanırım gebelikte