ilaydaaydar707 Havvanurayar 35+4 ı’m şuan 37 de doğursam ne güzel olur diyorum ama sağlıkla gelsin inşallah
Havvanurayar @“ilaydaaydar707” 37+2 yim ikinci hamileliğim valla benim için de her an gelebilir 😀zorlu seçen bir gebelik süreci oldu o yüzden hemen gelsin 🤣
Ngny Benim de 37 günüm kaldı. Bi kaç gündür baş dönmem var ve karnım çok aşağı indi erken olacak diye korkuyorum.
Sumnur ilaydaaydar707 son 1 gün canım 😂 bugün nst girdim hiç sancı vs çıkmadı kendimde iyi hissediyorum