minigiminannesi03 Demin kanama başladı iki üç saat önce doktorlar daha bişey demiyor kanama gittikçe artıyor tüp bebek transferiydi iki tane
h_h_momss minigiminannesi03 kaç haftalıksınız ,acile gidin bence düşük önleyici iğne verirler, tüp bebekte ilk haftalarda kanama görülebiliyor
minigiminannesi03 h_h_momss zaten kullanıyordum kimyasal gebelik olmuştu değer 13 çıktı doktorumla görüştüler hastaned ağrı kesici kullan dediler tüp bebekti
minigiminannesi03 melikegkbltt__ tüp bebekti benimkisi 15 sinde transferim olmuştu değerim 13 çıktı kimyasal gebelik dendi