zerrindibic Hanımlar bugünle 30 haftamın başındayım fakat bu iki kasık ağrısı son 1 gündür çekiyorum evin içinde yürürken bile çekiyorum internette bu doğumdan bahseden doktorlar erken gebelik belirtisi diyor benle aynı sorunu yaşayıp doktoruna danışan var mı aranızda?
Umudumccc Bende sizinle aynı haftadayım benimde kasık agrım var hatta sabaha kadar bile uyuyamadım ama idrarda enfeksiyon çıkmıştı ona bağladım ama çokta korkuyorum
zerrindibic Umudumccc benimde daha önce çkmıştı hamileliğimden 2 ay önce ama ilaç tedavi kullanmıştım ben