duyguu11 35 haftalık oldum daha önce böyle hissetmemiştim ama yaklaştıkça bi korku geldi bana, doğum korkusu da var da ondan ziyade hayatım değişecek bakabilecek miyim korkusu
Oznur91_ duyguu11 o haftalarda benim de başladı her gün panik atak geçiriyordum şuan 38olduk Perşembe doğumum var öyle böyle geçti günler
rumikaa duyguu11 son dk ya kadar doğum korkusu yaşadım zaten hamileliğimi öğrenir öğrenmez ya bakamazsam diye düşünüyordum emin olun çok güzel bakarsınız ve sonucu düşünün ağrı acı olacak ama bebeğinize kavuşacaksınız sonrasında zaten hiçbirini hatırlamayacaksınız pozitif olun ki bebiş de korkmasın doğmaktan
Anne5447 duyguu11 sakin kalmaya çalış lütfen şöyle düşün biyolojik olarak doğuracak güçteyiz. Rabbim bizi böyle yarattı. Bolca yürüyüş ve plates yap. İnşallah doğumun güzel geçecektir. Nefes egzersizleri yapmanı öneririm bir de. Kendi bedenini dinle kendi bedenine hükmet zor mu evet geçiyor mu evet.. şöyle düşün aşırı zor bişey olsa insanlar 2_3_4+ çocuk yapar mıydı? Bir ze sevgisi acısından ağır basıyor.. doğum yaptım ilk gün arkadaşım mero ikinciyi dusunmezsin artık dedi yooo istiyorum dedim 😁 düşün yani…gece ikide girdim doğuma sabah 6 da bitti gitti.. kızımı aldım kucağıma
duyguu11 Anne5447 inşallah kucağıma alınca geçeceğini biliyorum ama, bi hazır değilim hissi geldi elimde değil ❤️