Denizgiller Bugün 34 haftalık oldum ama çok kötü kasılmalar oluyor yani dinlenince geçiyor ama dünle bugün arasında nasıl bu kadar fark oldu anlamadım yaşayan var mı kontrolüm haftaya
rumikaa Denizgiller eğer yoğunlaşırsa gidin mutlaka 34. Haftada bende yaşamıştım serumla vs engellediler doğum olmasını
Yzc_asli Denizgiller bende 34 haftalığım kasılma tam olarak nasıl bir şey acaba? Benim karnım sertleşiyor bebiş kendini ittiriyor gibi hep aynı yerde
Demet_yldz Denizgiller sık sık yasıyosanız doktora gidin bi nstden bakılsın üç gün önce bendede oldu serumla durdurdular sancıyı 33 +4benimde bu hafta tekrar nst ye bağlanmam gerekmiş zamanında sağlkla doğumlarımız olsun
Denizgiller rumikaa gerçekten mi uzun mu sürüyordu toplanma yaşıyorum dinlenince bırakıyor kendini ama 5 10 dk sürüyor
Denizgiller Yzc_asli evet bir tarafa toplanıyor ve uzanıp dinlenmeden yumuşamıyor baya karnımın şekli değişiyor o anlarda
rumikaa Denizgiller toplanmadan ziyade ben sancı çektim toplanma sürekli yaşadım ama sancı o kadar yoğundu li doğum sancısı olduğundan emin olarak hastaneye gitmiştim
Denizgiller Demet_yldz amin inşalalh ya bu sabah güzel uyandım gecede olmadı şükür ama gün içinde olursa giderim
Demet_yldz Denizgiller demekki yorulmuşsunuz benim sancım çıkınca doktorum ortalıkta cokmu gezindin dedi😀 bidaha olmaz insallah sağlıkla kalın