Pekgokcen bende 35 haftalık oldum tam yaşadığım acıyı tarif etmişsin canım çok kötü yürüyemiyorum iç bacaklarım ağrıyor vajinama baskı oluyor ve idrarım geliyor her dakika bebeğin aşağıya baskı yaptığını anlayabiliyorum kafasıyla ittiyor sanki 🙁 birde aşırı karın altı ağrım var sabah kontrolüm var bakalım doktor ne diyecek