Kızlar 3 haftadır yaklaşık kasık ve bel ağrısı çekiyordum artık dün dayanılmaz noktaya geldi acile gittim baya incelediler falan Pelvikte minimal serbest sıvı izlendi dediler sorun olacak bi durum olmadığını söylediler bajinal fitil be ağrı kesici verdiler bu nasıl geçecek yaşayan var mı lütfen bilgi verir misiniz 3 ay önce de normal doğum yaptım