Hamilelik ve çocuk büyütme ile ilgili kitap okumadim. Tecrübe ederek öğreniyorum. Ne kadar okusam da yaşamadan bilinmez gibi düşünüyorum. Zaten biraz pedagoji bilgisine sahibim. Bende yetiyor. Bahsettiğiniz şeyle ilgili değil ama Elif şafağın siyah süt romani var. Yazar Kendi annelik sürecinde kendi psikolojik durumunu kendi içinde yaşadığı çatışmayı anlatan bir kitap yazmış. Benim lohusalik sürecimden sonra okuduğum çok sevdiğim bir kitap olmuştu. Bebek biraz büyüyünce okuyabilirsnz aklınızda bulunsun. Psikolojik dayanıklılık cok önemli. Kişisel gelişim annelik kitapları falan sürekli tavsiyeler verip ne yapip ne yapmamamz gerektiğini yazınca bu biraz insanı sıkıyor.