26+6 haftalık gebeyim dün oğluma su çiçeği teşhisi konuldu aşısı olmasına rağmen..çok endişeliyim banada geçmesinden.şehir dışındayim ailemin yanına geldim 15 tatil dolasıyla mecburen oğlumu anneme bırakıp kardeşime kalmaya geldim.dr mada ulaşamıyorum 😞yarın burda bir kadın doğumcuya gideceğim çok sitres yaptım banada geçmiştir diye bu durumu yaşayanlar varmıdır lütfen olumsuz yorumlar yapmayın yaşayan varsa tecrübelerine ihtiyacım var😔