Kızlar adetime 6 gün var dün ilişki sonrası pembe leke geldi sonra sabah hiç gelmedi dışarı çıktım biraz gezdim eve geldim sulu çok açık kahve lekeler gelmiş peçeteye silince geliyor aynı zamanda sol kaşığım çok ağrıyor kasığımda doluluk var ve batma var sizce test yapsam çıkar mı erken mi anlamadım belim vs her yerim ağrıyor