Adetim 3-4 gün geçti beyaz akıntı m vardı kaç gündür bugün hafif pembe akıntı geldi wc de ped de çok açık pembe akıntı gelmiş adet başlangıcı mıdır yerleşme kanaması mı yaşayanlar oldu mu bu ay çok umutluydum. Kaşıklarım çok ağrıyor normalde adetlerimde hiç ağrı yaşamam