Gamze1109 Arkadaşlar geçenlerde yine atmıştım test onda hafifti şimdi daha belirgin sizce gebelik varmı ?
Burcak61 Gamze1109 benim de çok silik çıkmıştı gidip kan verdiğimde 48 çıkmıştı o yüzden bence gidip acile bişeler söyleyip kan verin 🥰
Supermom488 Var gibi görünüyor ama testlere çok güvenmemek gerekiyor insan sonra üzülüyor en sağlıklısı kan vermek inşallah vardır ❤️