kurkmantosuzmadonna Kızlar merhaba. Bebeğimi bir buçuk ay önce sünnet etttirdik . Ama hala pi.pisinin kenarında şişlik var . Doktoruna fotoğrafını attık normal bazı bebeklerin geç iyileşiyor dedi ama yani bu kadar şişi geç iyileşen var mı çevrenizde…
hanims benimde öyle, bebeğiniz kilolu mu. pipisinin üst kısmı yani karnının altı eğer dolu doluysa buna bağlı olabiliyor dendi. biz her gün pipiyi günde bir veya iki kere geri ittiriyoru. yapışma surumu oluşmaması için
kurkmantosuzmadonna hanims geri itmeye gerek yok dedi doktor çünkü o bölgede dikişler var yani geri itersek o dikişler açılır
hanims kurkmantosuzmadonna anladım biz 5. günden beridir geri ittiriyoruz, dikişleri vardı ancak hiç sorun olmadı. şimdi zaten tamamen düzeldi. şişlik mevcut hala deri düşüyor pipi üstüne ama büyüdükçe normal olacak dedi doktor