Yildiizr Selam hanımlar, d3 kullanmaya başladığımızdan beri bebeğim sanki daha da gazlandı ve huysuzlandı. Yaşayan var mı bu durumu yoksa denk mi geldi çünkü 13. Günden sonra başladı bu durumlar. Damlayı da 3-4 gündür kullanıyoruz