16.05 gecesi tuvalete kalktım ve afedersiniz tuvaletimi yaparken tutamadığımı ve çok uzun sürdüğünü fark ettim ama uyku sersemiydim anlayamadım geri yattım 1 saat sonra tekrar kalktım suyum geliyordu sızıntı şeklinde ve hastaneye gittim direk alttan muayene edip nstye bağladılar bide sumu değil mi diye ped koydu bitane gelen suyumdu evet haftamiz erken olduğu için yatış yapılması gerektiği ciğer geliştirici iğneler ve antibiyotik başlanması gerektiği için hastaneye yattim 1 geceden sonra doğum haneye indirildim normal doğum için ama hiç sancim yok fitil verildi hafif kasılmalar dışında gene aanci gelmedi ama 2 cm açıklık vardı suni savcıya geçtik bu sefer serumla sancı verildi ama benim sancılar 40 50leri geçemedi açıklık 3 cm anca olmuştu bu süre 24 saat sürdü tam 1 gun sonra doktorum dedi artık bebeğin suyu azaldığı için açıklıkla olmadığı için sezeryana alacağını söyledi ve çok üzüldüm ağladım 1 gün boyunca beklemistim neyse sabah oldu sezeryana alındım spinal iğnesi hiç acıtmadı 2 kere denedi hatta elime takılan serum iğnesi daha çok acitmisti iğne daha bitmeden ayaklarıma sıcaklık gelmişti bile sonda en korktuğum şeydi uyusturulmadan taktılar onu bile hissetmedim cekistirmeleri hissetmeye başladım aradan 10 dk sonra tek canımı acıtan karnıma çok bastirdilar bebegim çok yukardaymis normal doğum hiç bi şekilde olmazmış zaten o baskıyla göğüs kafesim ağrıdı bi iğne yaptılar oda gecti sonra bebeğim doğdu solunum sıkıntısı yüzünden 6 gün yoğun.bakimda kaldi çok zor geçti o 6 gün ama çok şükür kilosu boyu iyi doğdu başka bi sıkıntısı cikmadi bu sekildeydi biraz uzun oldu kusura bakmayın 🥰