Moz nuraymommy bebiş seni de kendimi de üzmek istemiyorum ama gözle görülen bir çizgi yoksa negatiftir.He geç döllenmedir sonraki günler ortaya çıkar vs bilemem en güzeli regli gecikirse kan vermek
Ebruyldzzzz Sanki yok gibi Ama reglin ilk günü regl olmamışsan o zaman dene benimde bir gün önce negatif çıktı ertesi günü testim pozitif şu an 7+2
nuraymommy Sarkac Civcivim33 Miracle_1 @Eslem2112 Kızlar ben yanlış mı görüyorum çizgi mi var elim ayağım titriyor hemde awox
nuraymommy Cimcime30 Sarkac Miracle_1 şimdi gidip kan testi versem beta sizce kaç çıkar kızlar böyleyken
nuraymommy Supermom488 bu test çok iyi canım awox hiç yanlış çıkardığını görmedim diğer markalarda yaşadım bende yalancı pozitif dediğin gibi 🥺
Sarkac nuraymommy canım bende çizgi göremedim ama kahverengi leke yasamişsın kan gelmediyse yerleşme olabilir yani qdet tarihinden sonra tekrar dene belki pozitif olur
nuraymommy Sarkac inşallah öyle olur aşkım 4 gün oldu dünle bugün kesildi yarın zaten olmam gerekiyor gecikme olursa tekrar yaparım 🥺
Sarkac nuraymommy yarn olmadı kan ver cnm lekelenme tek yerleşme de olur kırmizida olmamış benim bugün yada yarın olmam lazım bugün olmadım daha bakalım bekliyorum test alamadım. İr türlü