Gebelikten önce ara ara antidepresan kullanıyordum panik atak ve anksiyete için şimdi 30 haftalık oldum yine çarpıntılarım atak geçirecekmiş gibi belirtiler gelmeye başladı 1 ay önce kardiyolojiye gitmiştim hastane ortamında nabız daha yüksek atıyor benim holter takıldı onda fazla yüksek çıkmadığından çarpıntı ilacına gerek duymadı eskiden Selectra ve dideral kullanıyordum şimdi de vücud onları arıyor sanki kendimi sakinleştirmekten zorluk çekiyorum yeni bi psikoloğa başlayacağım ama psikolog mu daha çabuk etki verir ilaçlar mı bilemedim her gün bi ikilimdeyim ilaç gerekli mi gereksiz mi diye bu durumda olanlar var mı Allah yardımcımız olsun inşallah