Asmel İlk bebeğim sezaryenle doğdu,şuan 2. bebeğime hamileyim ama normal doğum istiyorum aslında korkuyorum da ama bir yandan da yeni bir kesi daha olsun istemiyorum,var mı böyle bir hikâyesi olan?