Cimcime30 Kızlar bat 1 28 ınde test yapacam benimle aynı gün test yapacak olan var mı predoctor early aldım varsa çıkar 😀
Cimcime30 Eslem2112 valla Asko ben yapacam yalancı vermeyen test elımde sıparıs ettım awox ta var dört gün kalmış oluyor
Cimcime30 Eslem2112 ben ovulasyon yapmadım ama kasıl ağrımdan tahmını yorumladım 16 su ve 18 I oldu kararsız kaldım ama 18 I baz alıyorum catlamadan 10 gun gecmıs olacak
Eslem2112 Cimcime30 bnm doktor perşembe günü kalınlaşma var dedi adetime de on gün var 28 inde ise 5 gün kalacak
Negna- Cimcime30 28 en geç 1 olmam lazım. Atalımda ben yapmaya korkuyorum negatif görmekten ve hep gününde regl oluyorum şaşmıyor
Cimcime30 Hatice_11 valla Asko ben yapacam dört gün kalıyor predoctor bılıyosun 6gun oncesı ne kadar çıkarıyor ben bılerek bekledım
Hatice_11 Cimcime30 inşallah güzel sonuçlar alırsın kuzum . Dayanabilirsem regl gününü bekleyeceğim 🌸