38.haftaya girdim. Doğum emaresi yok bende
Çevremdeki doğum yapan insanlar 36da elendi hep 😅
Hurma ananas vs tüketiyorum
Egzersiz yapmadım nedense içimden gelmiyor
Ama sık yürüyorum ve ödemlerim çok, ayakta çok kalıyorum evimin tüm işlerini yapıyorum ama egzersize halim olmuyor içimden de gelmiyor
Yapmalı miyim sizce illa?
Yoksa ne yaparsam yapayım olacağına mı varıyor hep