Filtekahvee Selamlar bana açıksası oda süslemek gereksiz geliyor kapıya bi kapı süsü asıcam gelenlerde çikolata ikram etmeyi düşünüyorum tek. Gereksiz masraf gibi geliyor. Çikolata için önerebileceğiniz bi yer var mı
Belgin2700 İnda çikolata güzeldi tat olarak bana da gereksiz geldi o an bebekle ilgilenirken aklına bile gelmiyor