Isimbulamadim Merhaba anneler ; 25+6 haftalık hamileyim. Kan testine göre 28. Hafta iğnesi vurduracagim ama 28. Haftayı doldurduktan sonra mı ( 28+1 vs. Gibi ) yoksa ( 27+1 vs ) 28. Haftanın içindeyken mi vurdurmaliyim. Dr. Um ve sağlık ocaginda ki ebem bu hafta izinli olduğu için soramıyorum onlara.. teşekkürler şimdiden :*
Isimbulamadim GamzeCan çok teşekkür ederim. Kimseye soramayinca endiselenmistim. İyi geceler sevgiler