Kızım olacak ilk üç ay tatlı yiyemedim hep ekşi tuzlu istedi canım. Sonrasında tabii dengelendi normale dönünce. Kalça önce büyürse kız göğüs önce büyürse erkek derler. Ben de önce göğüs büyüdü hatta kalçam hiç yok diyebilirim. Bunu da böyle çürüttüm kendimce. Kız bebek annenin güzelliğini alır derlerdi hormonlar yüzünden arada cildim de çok hafif sivilcelenme olsa da bence cildim daha parlak. Bu da tutmadı. Son olarak karın çizgisi göbek deliğine kadarsa erkek göbek deliğinin üstünden uzuyorsa kız dediler. Bu tuttu. Yani tutan da vaaar tutmayan da. Detaylı da hanımefendiyi çok net görmesek tereddütüm olurdu belki ama doktor hem çok iyiydi hem bizzat o kısmı gösterdi. Ha bir de karnımı gören herkes tam erkek karnı yukarıda ve sivri diyor. Benim hoşuma gidiyor bu hurafelerle tahmin etmeye çalışmaları. Çevremizdeki herkesin kız olduğunu öğrenince yüzünde gülümseme oluşmasını çok sevdim bu belirtilerden bahsederken 🥰