İkinci bebeğime hamileyim, sezeryan olacağım. İlkinde hastane süt sağma pompası vermişti ama hiç pompaya süt gelmedi, zaten 5 gün tam olarak sütüm gelmemişti. Bu sefer kendi süt pompamı götürmeli miyim yanımda yoksa yalnızca emzirsem mi sürekli? Bir yandan gelen azıcık süt pompanın borularında heba olacak diye düşünüyorum. Süt arttırmaya faydası olur mu hastanede?