Merhaba dr biraz gelişken bir bebek olduğunu şeker yüklemesi yaptırmamı söyledi bana normal geldi aslında boyu ve kilosu fakat onun haricinde suyumun da sınırın biraz üzerinde olduğunu söyledi. Her bebeğin gelişimi elbet farklı fakat bu haftalarda işeniz beneğinizin boyu ve kilosu nedir? Oğlum 3.810 doğmuştu çok kilolu değil fakat annem ve anneannem şeker hastası idi sanırım yaptıracağım