36+6 haftalık hamileyim. Dün kontrolde doğum tarihi belirlerken doktor bayram tatilinden dolayı ya 30-31 Mayıs doğum olabilir ya da 10 Haziran dedi. Bizde 30 Mayısı seçtik, sezaryen olacak. Yani önümüzdeki cuma 30 mayısta 37+4 iken doğum olacak. Sizce erkenmi? Bu haftada doğum yapanlar varmı? 38 beklenmelimiydi?