Kızlar merhaba 34+6 ikiz gebeyim sol ayağımdaki şişlik sağ ayağıma göre daha fazla hiç böyle bir durum yaşayan var mı bu normal midir,doktoruma ödem olduğunu söyledim normal dedi ama birinin diğerinden daha fazla şiş olduğunu söylememiştim tansiyonum normal hatta düşük bile denilebilir benim gibi olan var mı?