Selam kızlar 🌸
Ben 23. Haftamın başında Serklaj oldum. Rahim ağzı uzunluğum gebeliğimin başından beri 30 mm çıkıyordu ve 1 hafta öncesinde 30 iken 1 hafta sonra birden 12 mm ölçüldü ve doktorum Serklaj önerdi. Ve ben de en iyi seçenek olarak Erzurum üniversitesi hastanesinde uzman bi doktora yaptırdım.
Serklajımın üzerinden 3 hafta geçti ve olabildiğince yatarak zaman geçiriyorum. Şimdi 26. Haftamdayım. Her hafta hafta sayım ilerledikçe mutlu oluyorum hatta her gün bugün de bi sorun olmadan geçti diyorum. İnş da hep böyle devam etsin 🙏
Kızlar Serklaj sürecinden sonra doktorum uzun yürüyüşler yapmamamı , evde hep dinlenmemi kendimi yormamamı söyledi. Ben de hastaneye gitmek dışında dışarı çıkmıyorum. Evde geçiyor zaman. Bu süreçte bazen sıkıldığım oluyor çünkü ne yapsam bilemiyorum. Normalde çalışıyordum , rapor aldım. Aslında evde olmayı da çok seven biriyimdir. Ama yine de full evde olmak hele ki havalar böyle güzelleştiğinde birazcık zor oluyor :) ama bebişlerimiz için her şeye değer.
Peki benim gibi serklajlı olan kızlar siz neler yapıyorsunuz, zamanınız nasıl geçiyor :)