Ada16 Dengemi kaybedip sert bi şekilde düştüm karnımı korudum 19.haftadayım. Başına gelen oldu bişey olmuş mudur, tedirginim
Fatmadmr37 Ada16 karnınıza darbe almadığınız için büyük ihtimalle bir sorun olmamıştır içerisinde bulunduğu amniyon sıvısı onu korumustur ama yine de sert düsmüssünüz doktorunuza danışın bence ne olur ne olmaz kontrol etmek isteyebilir
_Gizem__98 Ada16 bişey olmaz canım korkma bebişler etkilenmiyor anne karnında pek su dolu kesenin içinde korunaklılar şükür
Nur124 Canım insAllah olmamıştır ama korkma doktorlar bu tarz şeylerin bebeğe ulaşamayacağını söylüyor o kaç kat altta ve su dolu bir kesenin içinde içini ferah tut istersen bir doktora da gidebilirsin tabi 🌸🌸