[silindi] vallahi benim adetlerim düzenli gibiydi belki 1.02 gün gecikir ya da erken olur o değişirdi ama hep çok yoğun kanamam oluyordu ya da çok uzun sürüyordu hatta birkaç kere korktum kısır mıyım diye kontrole bile gittim ama doktorlar hep beni azarladı rahim filmi bile çektirmek istediğimde saçmalama senin yaşındaki bir kızın rahim filmi çektirmesi için en az 1:30 yıl düzenli olarak deneyip çocuk olmadıktan sonra veya iki kayıptan sonra rahim filmi çektirebilir gibisinden konuşmuştu gerçekten de dedikleri gibi oldu hiç sıkıntı çekmedim sadece şunu fark ettim süreç olarak işinize yararsa 24′ü normal yumurtlama tarihimdi ben 30 unda hamile kaldim yumurtlama takip etmedim yani