AnayimBenAna_ Kızlar yenidoğan bebelerinize hangi marka d vitamini kullanıyosunuz pedia d kullanıyoruz ama çok gaz yapıyor değiştirmeyi düşünüyorum.
Fatmadmr37 AnayimBenAna_ ilk kızımda ocean marka kullanmıştım çokta memnun kalmıştık. İkinci bebegimde de bir sorun olmazsa yine onu kullanmayı düşünüyorum.
kurkmantosuzmadonna AnayimBenAna_ ocean kullanıyorum . Doktorumuza sordum o da kullanabilirsiniz demişti .
AnayimBenAna_ Fatmadmr37 bende ilkte ocean kullandım bu çocuk doktoru pedia d vermiş ama ocean alacağım sanırım bende