Nesliha bundan 2 ay önce göz doktoruna gittim bana 2 tane damla verdi üstüne basa basa 5 aylık hamile olduğumu kullanabilir kategoride olup olmadığını sordum kullan zaten günde 1 damla dedi. Damlaların resmini kadın doğumcuma attım ne diyorsunuz dedim. Sakın bunlar c kategorisi damla asla kullanmamalısın ded. Katı sabun kullandım ve mecburen anam babam usulü çay demi pansumanı yaptım 2 günde öyle kendine geldi gözüm