Merhabalar anneler tecrübelerinizden faydalanmak istiyorum. İkinci hamileliğim, evde erken gebelik testi yaptırdım. Çift çizgi gördüm, daha sonra 7. Haftada gidelim diye karar kıldık eşimle hem kalp atışı hem bebeğimizi görelim diye. Bat 2 nisandi. 8 gün sürer adetim ve 32 günde bir olurum. Dün hastaneye gittik ve bebek göremiyorum dedi doktorumuz kese var, bebek yok dedi Çarşamba günü için kontrol verdi. Geç döllenme kaç hafta fark ediyor, bebek olabilir mi. Kanaman olursa ara beni dedi Dr korkuyorum, tedirginim,stresliyim:(