Cansn flybrs bende boyattım 12 de bitkisel ile. Zarar mevsuda şu eline sürdüğün kremden tut şampuan vs bunların çoğu zararlı zaten. Senin hassasiyetin ile alakalı konu. Kimisi aşırı dikkat ediyor kimisi takmıyor. Sen kendini nasıl mutlu hissedersen
Betttt Reykzy bende suan 12 haftadayım sarı saç kullanıyorum dibimi anlatamıcam😂 bitkisel boyaları nerde bulabilirim nereye güvenebilirim ya ben 1 ay daha beklerim diyordum ama 12 haftada boyatılıyorsa hemen boyucam😂
Reykzy Betttt benimde sarıydı epeyde bir uzamıştı direk kendi rengime (kahve)döndüm normal bir boyayla evde ablama boyattım synosun amonyaksız boyaları var kokmuyor ondan alabilirsin