Kızlar nasılsınız ,iyisinizdir umarım…❤️
Kızlar ilk doğumun sezeryan yada normal doğum olacağını kaçıncı haftada söylediler size yada muayene yaptılar mı ? Ben sorduğumda 39-40. Haftada olur belli olmaz dedi netlik veren bir şey yok neye göre nasıl doğuracağımı bilmiyorum onun stresi zaten kötü ediyor insanı ne sonuç için kan ne ekg ne anesteziye gönderdi