Peri_Omer dış gebelikte normal gebelik gibi koyulaşır sadece bebek yanlış yere yerleşir ve alınması gerekir siz ya kimyasal gebelik geçiriyor olabilirsiniz ya da kaset test bozuk olabilir ben 7000 değerle silik testle öğrenmiştim hamileliğimi bu kadar silik olup bu kadar yüksek beta testin kalitesi ile alakalı