Merhaba 21.05.2025 de saat 2 de doktor kontrolum vardi. 39+0 haftalık hamileydim. Nts çekilirken tansiyonum 14/9 çıktı doktorukda idrar tahlili yaptırıp tansiyon takibine devam ettiler. Dinlendikten sonra 3 4 defa daha bakıldı 14 15 arasinda gidip geliyordu. Idrarımdada protein kaçağı çıktı. Doktorumda acilen dogumu başlatması gerektigıni seçimi bana bıraktığını soyledi. Bende içimden bir hos sezaryan olmam gerektiğini soyluyor diye sezaryan istedim çunku 2 haftadır açılmam 1 cm bile ilerlememişti. Ayrica miyomum da vardı. Beni hemen hazirladilar saat 16.00 gibi ameliyata girdim. Ameliyathane ekibi çok tatlıydi belimden iğne yapılirken hicbir sey hissetmedim. Hemen zaten yatırdılar uyuşmaya basladi heryerim. Hiçbirsey hissetmedim karnıma bastırdiklarini bile gordum sadece 16.23 de bebeğim dogmustu. Sonra miyomum alındı dikis yapıldı. Ameliyattan çıktım herhangi bir negatiflik yaşamadım odama gittiğimde sadece agrim vardı onuda agrı kesici iğne vurup azalttılar. 🌸sadece ameliyattan sonra yüruyus icin kalkmak bi tık zordu