Simge_gunes 23+1 den selamlar kızlar. Benim aşırı ağrım var belim kopuyor resmen ayakta duramıyorum ya . Enfeksiyon çıkmıştı idrarda antibiyotik kullandım bugün bitti. Valla böbreklerime kadar ağrıyor cok ağır geçiyor hamileligim. Oglusum biraz yordu beni 🥹 bende 24 hafta bitince tam 6 aylık oluyoruz ve 7 den gün almaya başlıyoruz artık diye biliyorum 😵💫 soranlara da haftalik ilerliyoruz diyorum haftasını soyluyorum onlar kafasından su kadarlık diyorlar bende he hee aynen diyorum hiç uğraşamam milletle ya 🤣🤣🤣🤣