Sekerparem999 benimde kayınvalidem üst katımda uyuyup uyanınca bile uyuduğumu dinlendiğimi söyleyemiyorum daha ilk çocukta hamilelik hissedilmez kendini bırakma kalk dolaş kafana takma sürekli evde kalma bizim yanımıza gel, yürü git gel hareketlen hissetmezsin diyo, midem bişeyden bulansa ısrarla ye gözünde kalır diyo kızları da annemiz zaten tecrübeliye yatıyo…artık salmışım