Eren1 çok zor bir durum. Ben ilkinde bir hafta evde bekliyim dedim ama kalbi durmuş ölü bir “bebekle” gezmeyi psikolojim kaldırmadı Pıhtı kimine gore ama bizim için o bebek napalim. Şuan aynı durumu yaşasam biraz daha beklerdim belki bilemiyorum ama bir yandan yapışıklık yaparsa ya da düşmezse farklı bir soruna sebep olursa diye korkup biran önce kurtulmayı tercih etmiştim. Kürtajdan bir gün önce deniz kenarinda saatlerce yürüdüm, vedalastim, herkes olsun yine olur diye teselli verirken benim icin tekrar hamile kalmak değildi ki sorun… Kimse anlamıyordu, kaybettigim bebeğimin yasını tutmak istiyordum.
Sağlıksızsa, genetik bir problemi varsa tabii dogmamasi daha hayırlı ama pihtilasma gibi bir sebepten öldüyse boşuna kaybetmiş gibi hissediyorum
Velhasıl yalnız değilsiniz. Arkadaşım büyükşehir Hastanesi’nde kürtaj oldu memnundu, ben özelde oldum Sorun yaşamadık Hatta büyükşehir Hastanesi’nde kürtaj olan arkadaşım dış gebelik geçirdi neredeyse tüpü alınacaktı ama doktorlar çok iyi yönetti süreci. Rahim filmi de çektirdi sonradan hiçbir sorun cikmadi.
Allah kalbinize ferahlık versin Hepimize sağlıklı gebelikler nasip etsin