Ggulayk Kızlar selam çatlak oluşmaması için aldığınız bir önlem kullandığınız ve işe yarayan herhangi bir şey var mı bazıları genetik biliyorum ama ablamda annemde çatlak oldu ben bunu kullandım olmadı diyeceğiniz herhangi bir deneyiminiz oldu mu ?
Fatmadmr37 Ggulayk evet tamamen genetik bencede ve vücut da yatkinsa elbet çatlama oluyor. Ilk gebeligimde ilk zamanlar bio oil kullandım ama bana zamanla o his çok yağlı geldiği için lierac kullanmaya başladım sonrasında. Piyasanın en iyi kremlerinden biri nerdeyse. 7. Ayıma kadar çok güzel gelmiştim ama sonradan çatlaklar yavaş yavaş birden oluşmaya başladı ve düzenli olarak sürekli kullanmıştım kremi.
Pamiramsi Ggulayk annemde de yok diğer kuzen çevremde de yok, genetik olduğunu düşünmüyorum çünkü ben hamileliğimin başından beri biooil, vücut kremleri kullandım bana mısın demedi 30. Haftadayız baya çatlağım var maalesef
LadyX Ggulayk canım bence çatlak oluşumu tamamen genetik ama yine de tabii ki tedbir amaçlı kullanabilirsiniz bazı kremleri vs. Ben susam yağı kullanıyorum doktorumun önerisiyle
Momygueen Ggulayk ben 12. Haftadan beri hindistan cevizi yağı kullanıyorum ilk başlarda göğüslerime sürmeyi akıl edemediğim için çatladı ama göbeğimde çatlak yok şuana kadar olmadı 32 haftalığım
Toticik Lierac krem bebek yağı kendı nemlendirici kremlerinden hep sürdüm bol bolda su içtim ne zaman 8. Ayıma gırdım çatlaklarım çıkmaya başladı o zamana kadar bir tane bile çıkmamıştı yani ne yaparsanız yapın ıllah çıkıcak bebiş büyüdüğü için yada genetik olarak çıkıcak
Emooss06 ben gebeliğimi öğrendiğimden beri hep bebek yağı hindistan cevizi yağı vs kullandım 30. haftamdayım göbeğimde şuan birşey yok ama bacaklarım ve kalçam inanılmaz çatladı
Mervediken 38 haftadayım dalinin hindistandan cevizli vaselini var 2 günde bir akşamları sürüyorum hem karnıma hem popoma hem belime. Çatlak olmadı. Benim ailemdede var ama çok dikkat etttim bolca su içtim. Her banyodan çıkınca bioderma vücut nemlendirici ile tüm vücudumu nemlendirdim
Pamiramsi Ggulayk öyle oluyor cidden ne yaparsak yapalım oluypr yine sonuçta kısa sürede büyüyor ama dün hastanede bi kadına denk geldim 38 haftaymış karnı hiç yoktu çok şaşırdım ben 30 haftayım ondan çok karnım var bide bana yer verdi gel otur diye 😂😂 sonradan öğrendim 38 haftadaymış ben 4-5 aylık sanmıştım