Hmyrttr bende ayni durumdayım mart 4 de perinatolijiye gidicem 2li tarama testi eşim istiyor ama ben istemiyorum bu testi yaptırmak Ben inanıyorum ki hic bir şey olmayacak olsa da nasıl kiyicamm nasıl ondan koparilicamm hic birşey bilmiyorum gerçekten ve Allah esirgesin kötü birşey duysam daha da kotu olcucamm esin de ısrar etmiyor ve eger aldırmayı düşünmem bir sağlık sorunu varsa bile diyorsan bence yaptırma hamileliginn tadını çıkar ama detaylı ultrasonaa muhakkakk gir