Kızlar rahim ağzı kaça düşünce açıklık başlıyor? Ya da açıklık olmama ihtimali var mı burda rahim ağzı uzun olup açıklığı olanlarıda gördüm ama ikisinin arasında ki bağ ne onu çözemedim pek. Benim 31+5 te 25-28 mm ölçtü 33+1 de gittiğimde ölçmeye gerek yok dedi açıklık da bakmadı alttan bakmayı doğru bulmuyorum bu haftada lekelenme olabilir ya da açıklık ilerler dedi ama ben neye göre hareket edicem bilmiyorum açıklık varsa ya ilerlerse bunu nasıl ayırt etmem gerekiyor doktor umursamadı gibi geldi bana şu an 33+3 haftalığım hala yatıyorum