Bende hiç olmadı ya göğüs kasik ağrısı dışında belirtim yok bide istahim açık.Ama ben bundan önce sağlıksız gebelik geçirdim mide bulantım oluyordu bana hep diyorlardı ki bebeğin büyüyor bu iyi bişey.Halbu ki alakası yokmuş o tamamen hormonlarla alakalı.Yani demem o ki endişe etme canım.