Zamazingo Merhabalar karın ağrısıyla gittiğim hastanede beta hcg 3156 çıktı hamilelik testi yaptım onlar da çift çizgi çıktı fakat acilde ki doktor hamilelik olmayabilir dedi
lilyum_ Zamazingo canım Doktorlar 2 katı artış görmeden gebelik var demiyorlar. Ama değerin gayet iyi çıkmış hamilesin hayırlı olsun. Gecikme var mı?
SuEr_Tu1512 Zamazingo Benim değerim 38 çıkmıştı, bana da sağlık ocağındaki ebe öyle demişti. Ama şuan 16 haftalık hamileyim ☺️
8143 Zamazingo hayırlı olsun canm normal öyle diyolar zaten bana sağlık ocağı doktoru dış gebelik olır demişti ilk değerm 115 çkmştı 2 gün sonra 319 çkmştı öyle demişti çok şküt 8 hftalık olduk bile 🤲🤲hiç stres yapma kadın doğuma git