Beatitude Kızlar dün test yaptım silik çıktı kan verdim negatif çıkıyor adetim 4 gün geçti hiç bu kadar gecikme yaşamamıştım sabah kasıklarımda şiddetli ağrı vardı tamam adet oldum dedim ama yine bir şey yok neden olabilir acaba aynı sorunu yaşayan var mı
Miracle_1 Beatitude benimde aynı şekilde ama kan vermedim şimdi de wc de peçeteue hafif pembelik geldi ama ped koydum birşey yok yerleşme falan olsa ne güzel olur ama adet başlamaz umarım bu ay umutlanmıştım
Seima06 Bende 2 gün geçti diye kan verdim beta <0.2 çıktı negatifmiş şuan 4 gün oldu halen olmadım mevsimsel geçişlerde kadınlarda böyle olabiliyormuş
umtbebe Beatitude benimde gençliğimde kaset testte çıkıyordu kanda çıkmıyordu düşün 5 gün önce vermiştim 1.5 çıktı beş gün sonra 220 çıktı bekle derim
Beatitude Miracle_1 ben dün test yaptım silik çıktı kan verdim 0.18 çıkıyor 4 günde günüm geçti hamilelik varmı bilmiyorum ilk gebeliğim olacak daha önce 8.haftamda bebeğimi kaybettim 🥺