Merhaba hanımlar 6 yaşındaki kızımın adı Asya 🌸 Nasip olursa ikinci kızımız da ekimde doğacak. İsim için eşimle çok çatışıyorduk. 3 gün önce karşıma şans eseri doğduğumuz ayda hangi çiçekler oluyormuş o denk geldi. Kızımın doğduğu ayda Açelya çiçeği oluyormuş. Bizde karar verdik kızımızın ismi Açelya olacak 🥹🌸
Tabi eşim yine karar değiştirmezse 😁