Sezaryen olduğum ilk zamanlar belimden sırta, ordan da başıma vuran bir ağrı oluyordu ve sadece kahve geçiriyordu. 3 gündür baş ağrım var ve uzun zamandır kahve içmediğimi farkettim bu ondan kaynaklı olabilir mi ya doğum yapalı 1 sene oldu hala onun etkisi mi bu? Normalde başım bu şekilde ağrımaz bu arada sezaryenden sonra olmuştu bu ağrı